יום שלישי, 25 בנובמבר 2008

גלעד שליט

כתובת:
לא ידוע, אי שם בעזה ?!
טלפון: 03-6975000
זמין לעבודה לאזור המרכז, השרון והסביבה
כתובת מייל:
let.gilad.go@gmail.com
שנת לידה: 1986



רקע:
נולדתי בנהריה, אני אח ליואל והדס. בגיל שנתיים עברתי עם משפחתי להתגורר במצפה הילה שבגליל המערבי.

השכלה:
למדתי בבית הספר היסודי "מעונה" ובחטיבת ביניים בכפר ורדים. בתיכון למדתי בבית הספר "מנור - כברי" וסיימתי בהצטיינות מגמת מדעים.

שירות צבאי:
באפריל 2008 הועלתי לדרגת סמל ראשון, כל החברים שלי השתחררו כבר, אני עדיין מחכה.

לימודים על תיכוניים:
הייתי יכול ללמוד מדעי המחשב ומנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, בר אילן או כל אוניברסיטה אחרת בהצטיינות יתירה.
הייתי יכול לעשות קורס במחשבים או משהו כזה, קצת ג'אווה, קצת דוט.נט וקצת פרוקסי.

ניסיון תעסוקתי:
אחרי הטיול בהודו או נפאל (שהייתי יכול לעשות) חשבתי שאולי הייתי יכול ללכת לעבוד באיזה סטראט-אפ או חברה סלולארית, שמעתי שיש להם תנאים מצוינים, שרוב היום יושבים על הכסא, עם מזגן ואינטרנט, מציצים באתרי החדשות ומצקצקים בשפתיהם על עוד ידיעה מעייפת על חיילים חטופים.
אולי גם היו מקדמים אותי לתפקיד של ראש צוות QA ומפרישים לי כל חודש לקופת גמל, ביטוח מנהלים וביטוח בריאות, מה גם שבאזור הרצלייה ורמת החייל יש מסעדות מעולות, עסקיות משתלמות וחיוב על ידי סיבוס או תן-ביס.

באמת שהייתי רוצה את כל זה...אבל אני לא יכול כרגע, יש לי איזה חמאסצ'יק לידי שלא מרשה לי.

אולי אם הממשלה האימפוטנטית שלי תתחיל להבין שלא שולחים סתם ילדים להילחם על המדינה בסיסמאות נבובות של טוהר הנשק, חבר לקרב, אמינות, אחריות ודוגמא אישית ואחרי שהם נופלים בשבי הם נשכחים.

אם אתם עכשיו שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות כדי לגרום למודעות וללחוץ על הממשלה שלנו שתחזיר אותי, יש לי כמה הצעות עבורכם:

אתם מכירים כתובת מייל של חברות כח אדם ? יפה מאד ! שלחו להם את קורות החיים שלי.
היכנסו לכל אתר מסחרי ברשת, תחת מדור דרושים ושלחו להם את קורות החיים שלי, אני לא בררן, אשמח לעבוד בכל עבודה.
אתם גולשים באתרי חדשות ? יופי ! השאירו לפחות תגובה אחת עם הכותרת :"החזירו את גלעד !!".
קראתם כתבה במדור רכילות על הרכב החדש של יעל בר זהר ? מעולה ! תשאירו תגובה בנושא קצת יותר חשוב : "למה גלעד לא בבית ?!".
יש לכם חשבון בפייסבוק ? נהדר !!! הצטרפו לאחת מהקבוצות הקוראות לשחרורי.
התפרסמו נתוני הרייטינג של האח הגדול ? או של הישרדות ? מהמם !!! תשאירו טוקבק עם הכותרת : "זה לא מעניין !!! איפה גלעד !!!"

הכח בידיים שלנו, אנחנו יכולים לעשות את זה, אפילו אתה האזרח הקטן יכול להשפיע.
ברגע שאתם מסיימים לקרוא את קורות החיים שלי, שלחו אותם לחברים שלך, תאמינו לי שזה קצת יותר חשוב מעוד מצגת מטומטמת, בדיחה או סרטון שאתם מעבירים אחד לשני בדרך כלל.










המלצות - כל חבריי לצוות / המלצות בכתב על פי דרישה
לצערי לא אוכל להגיע לראיון להיכרות אישית

3 תגובות:

Oded Rabani אמר/ה...

חשוב מאד...

אני מקווה שתחזור אלינו מהר

funnny אמר/ה...

גלעד היקר חבל שמי שמקבל החלטות במדינה שוכח את מי שחשוב .... אפילו אם זה לפני הבחירות :(

yonic אמר/ה...

גלעד היקר.

הלוואי ובבחירות הקרובות יצביעו לך כל האנשים שמחכים שתחזור.

אין ספק כי יהיו לך לפחות 30 מנדטים
(אני לא מכיר הרבה אנשים שלא יצביעו בשבילך)
וכך תוכל (אתה או בני משפחתך שירכיבו את הרשימה)להרכיב את הממשלה שתוציא אותך משם.

לדעתי הנסיון שלך מספק בשביל שתשאר בתפקיד גם לאחר שחרורך.